Počet zobrazení stránky

Prohledat tento blog

čtvrtek 24. listopadu 2011

Všechno možné - jen tak ....pobyt v Malenovicích ...

  Fotka vytvořena při mém šplhání,škrábání  ,lezení po čtyřech... nejstrmějším místem nahoru na Ostrou horu.
Nahoře mě čekal za odměnu božský klid.
Jinak byla   mlha , proto panorámatická fota žádná. Ale zato super posed, kde jsem chvilku porelaxovala.
Cestou zpět ze strmého svahu /nešla jsem vyznačenými chodníky, ale sešupem / to nemělo chybu, zažívala jsem přímo "Adventure":))

Vesnička   Malenovice s kostelíčkem pohledem z nadhledu...:))
  Sépie beskydský solitér...:))
U Satinských vodopádků...


 - detaily u malenovického kostelíčku






 - detaily v lese ,





fotit v sedm večer se také dá, ale takhle to dopadne:))




- Satinské vodopády - 
+





-máme tu extrémní sucho, tak předvádím kapra na suchu...:))


 - a zase západ slunce








- solitér  - asi je tam samotnému  stromečku smutno....


Všude v lese rostly tyto překrásné suché dekorativní rostlinky, chtěla jsem si je natrhat a dovéz domů do Ostravy, ale ovládla jsem se...v lese je jim líp a já mám motivaci a  důvod se do krásných beskydských míst zase vrátit  ...:)) A třeba je květinka možná chráněná.



5 komentářů:

  1. No vida, tak to jsme se vyskytovali na podobných místech:) My jsme bohužel neměli moc času na odbočování z trasy, tak jsme nakonec skončili na Lysé v mlze. Hnus. A to u nás v Jeseníkách prý bylo na hřebenech nádherně jasno. No nic, aspoň tam byl ten průmyslový sníh :D Zdravím ze Šumperka a děkuji za návštěvu na blogu. Tomás:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhezčí je kapr na suchu:-) a západy slunce.Dnes ráno jsem vykoukla z okna, mlha, námraza a nikde ani človíčka, prostě nádhera.Radujme se ze života, je nádherný a ti blbci okolo nás nám ho kazit nesmí. Blbá nálada se šíří jako mor a lék je v každém z nás:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Satinské vodopády jsem fotila letos v září. Beskydy jsou krásné, moc ráda do těchto končin jezdím, i když je to od nás dost daleko.
    Děkuji za návštěvu na mém fotoblogu i za pochvalu.
    Tvoje fotky jsou nádherné, zajdu k tobě častěji a trošku se tu porozhlédnu.
    Zdravím a přeji spoustu dalších krásných fotoúlovků! Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ale kapr na suchu nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  5. Kapr je úúúžasný!!! :-D
    Nádherné fotky, Lamičko...Jedna krásnější, než druhá. Hlavně ta poslední - ta se mi líbí moc! :)

    OdpovědětVymazat